با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ طنز/ای بیمه طلایی می خوانمت !!!
زیارت عاشورا

بیمه طلایی

طنز “ای بیمه طلایی می خوانمت” به قلم رسول انصاری فرهنگی ملارد

امروز با خودم گفتم بذار یه یادی هم از این بیمه ی به اصطلاح طلایی بکنم . البته تا اونجا که من می دونم عیار طلای این بیمه ، بر عکس اون اسم پر طمطراق و ظاهر فریبش همچین بالا هم نیست. در هر صورت چند سالی میشه که این بیمه ، به نوعی همدم تنهایی معلمان شده و اوقات فراغت آنها را به نحو احسن پر کرده !!! وارد اداره که میشی ، معلمانی را می بینی که دفترچه ی درمانی به دست ، دنبال انواع و اقسام کپی و فیش هستند تا پس از تکمیل مدارک ، آن را تحویل واحد مربوطه بدن . ای کاش یه دستگاه کپی یا پرینتر بسیار کوچک قابل حملی اختراع می شد که با اتصال به خود آدم شروع به کار می کرد تا تو همون واحد بیمه ای هر جور کپی و پرینت که می خواستی می گرفتی و از شر این کپی گرفتن مسخره راحت می شدی .حالا فرض کن مدارک رو هم تمام و کمال تحویل دادی ، تازه از این به بعد وارد فاز انتظار میشی . هی منتظر بمون و منتظر بمون و منتظر بمون که آقایان فرادستی بیمه ای ، کرم کنند و هزینه ی درمان رو به حسابت واریز کنند . باز خدا پدر مادر این شهریار یا بهتر بگم تهران رو بیامرزه که دو هفته ای پول رو به حسابت واریز می کردند . از اون روزی که مسوولیت پرداخت هزینه ی درمان این بیمه به …. واگذار شد ، مصائب بیمه ای ما هم دو برابر شد.

حالا این که چقدر به حسابت واریز می کنند می تونه موضوع بحث خوبی در دفتر به هنگام زنگ تفریح باشه !!! خب ، قرار نیست ما از همه چیز این بیمه سر دربیاریم و ته توی همه چی رو در بیاریم . در رابطه با مراکز طرف قرداد درست و حسابی هم شاید ذکراین جمله کافی باشد که : (بسیارجسته ایم ، می یافت نشد)

و در آخر ؛

ای بیمه طلایی: می خوانمت و می ستایمت . به لطف تو داروخانه های متعددی را در نوردیدم .! به لطف تو چه مطب هایی را که به امید پیدا کردن متخصص طرف قرار داد پشت سر نگذاشتم ! آفرین بر قد و بالای رعنایت ؛ تو یک سر و گردن از انواع دیگر بیمه تکمیلی بالاتر هستی ! ممنون از اینکه مرا با مختلف الانواع دستگاه کپی و پرینتر آشنا کردی!!! ممنون از اینکه قدرت چانه زنی مرا با عوامل بیمه ای بالا بردی!

ای بیمه طلایی ، تو را فراوان دوست دارم . چرا که با خوان کرم گسترده ای که در مراکز طرف قرارداد دندانپزشکی فرش کرده بودی ، دندانهایم به دست مبارک دندانپزشکها سرویس شد.

ای بیمه طلایی عزیزتر از جان ! تو باید بمانی و از رقابت با دیگر بیمه ها عقب نمانی . ما به تو و سقف تعهدات تو امیدها بسته ایم . با آن تعهدات چند ماده ای تو عقد اخوت بسته ایم .فرانشیر ۲۰ درصدی تکرار شده در جای جای قراردادت ، ذکر هر روز ما و ورد زبان ما شده . ای سرور ما ! این ذکر را از ما نگیر و بی حرمتی های ما را هم بر خودت خرده مگیر.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:, | 15:26 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |